mandag 6. april 2009

3 uker til hjemreise

En ny uka har kommet og jeg har mindre enn 3 uker igjen her i Guatemala. Etter at jeg kom hjem fra Cuba merket jeg at jeg var ganske potte lei av å være hjemmefra. Ikke fordi jeg har hjemmelengsel, men fordi jeg er lei av reise. Jo, mer jeg tenker på det jo mer lei blir jeg, så jeg har funnet ut at jeg må få noe til å oppta de resterende dagene og få dagene til å gå fortest mulig.

Denne helgen har gått med på å lese Stieg Larssons 2. roman. Har hatt hodet i boka hele helgen og leste over 300 sider på 24 timer!! Nå har jeg bare 2 og en halv roman igjen før jeg reiser og kan ikke lese mer enn noen kapitler om dagen hvis jeg skal ha noe å lese fram til jeg reiser. Blitt skikkelig lesehest.

I dag besøkte jeg et proskjet som arbeider med små barn som er veldig svake og trenger overvåkning 24 timer i døgnet. Skal bare jobbe der 5 dager, 2 dager denne uken og 3 dager nest uke.


1 kommentar:

Karina sa...

Kjekt med noe å gjøre ja... Jeg gleder meg masse til du kommer hjem!!

En reise på tusen mil begynner med ett skritt