torsdag 16. april 2009

Når tiden flyr

Den siste uken har gått så ufattelig fort. Jeg har ikke rukket å blunke siden Irene dro, til hun var tilbake igjen. Jeg hadde 3 bøker å lese som tidsfordriv og var redd det ikke var nok. Jeg leste tilsammen 20 sider. Hvor ble tiden av?

Tirsdag kveld ble med noe svenske jenter ut på RumBar. Møtte en gjeng med norske og svenske folk, som jeg ikke har sett i Antigua før. Rart. Vi hadde det utrolig morsomt og jeg var ikke hjemme før halv 3 om nattan. I går, onsdag, var siste arbeidsdag, noe som både var trist og greit på samme gang. Så framover vet jeg ikke helt hva som skjer. Noen gaver må kjøpes, tatovering skal taes og jeg må snart begyne å pakke. Bortsett fra det må jeg snart ta forvel med Irene noe som er helt grusomt. Best å ikke tenke på det :)

Gleder meg til å se vår i Norge!

2 kommentarer:

A-H sa...

Og våren gleder seg til å se DEG:)

Du, en gang må du vise meg hvordan ansiktet ditt ser ut når du tror Osama Bin Laden skal føre flyet du skal fly altså hahaha!!

Victoria sa...

Haha, jeg var i utgangspunktet sint og da få den beskjeden.... Det var en ganske sjokket/forbannet/sint/overrasket/
irritert/gretten/oppgitt Victoria

:D

En reise på tusen mil begynner med ett skritt