søndag 19. april 2009

Det gjorde ikke vondt i det hele tatt!! ...eller kanskje litt da

Jeg kom presis klokken 13.00 til Tatto-Luis og var ganske rolig.. Litt verre ble det da jeg hørte duringa fra nålen starte på den andre siden av veggen. Brr..Brr..Brr.. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte vente litt for han var litt opptatt med en klient. Etter en liten halvtime, kom en jente ut med en liten prikk på foten og fortalte meg at dette gjorde vondt ja. Bra det bare tok noen få minutter. Hadde ikke klart mer enn det! Fint, min tatovering skulle ta mellom en - til en halvannet time. Etter en liten prat med Luis ba han meg sette meg ned og gjøre meg klar. Uten Irene!!! Han trengte nemlig full konsentrasjon i starten. Så startet det..

Det gjorde faktisk mindre vondt enn jeg hadde forventet. Jeg var redd for at jeg skulle rykke til av smerkte sånn at jeg fikk en lang fin strek utover armen. Men, han begynte der det gjorde minst vondt og jobbet seg utover..... Etter en times tid var jeg ferdig og godt var det. Nå må jeg være forsiktig med soling ut sommeren og bli bruker av sun-block. Victoria er kjempe fornøyd :)


10 kommentarer:

A-H sa...

Så fine, av alle ting som kan tatoeres så er sommerfugler det fineste synes nå jeg;)
Men au au au!!

Marianne sa...

Den var kjempefin!
Husk å smøre den godt!!:D

Klem fra Marianne:)

Karina sa...

Wæææ... Tøff er du iallefall! Hadde aldri turt det.
Kjempefin!!!

Victoria sa...

Takk :)

Kristin sa...

Hei!
Hvilket prosjekt er du på i Guatemala?:)

Victoria sa...

Nei, hvilket proskjekt jeg er med på. Nei si det. Har jobbet for Nuestros Ahijados i to omganger. Utrolig bra prosjekt, hvor man kan jobbe med å bygge "hus", på skolen de har, med babyer og andre ting som ikke vet så mye om. Skal du til Guatemala?

Ida sa...

ååh, det ble jo kjeempe fint vic! :D bra det ble så du tok en ja, angrer veldig nå på at jeg ikke tok en før jeg reiste hjem. ble skikkelig fint, nå har vi sommerfugl på ryggen begge to. hihi <3 savner deg!

Kristin sa...

Er litt usikker på om jeg skal svar her eller hva, men okei:) Ja, jeg skal mest sannsynlig til Antigua om under ett år. Er kjempespent og prøver å lese mest mulig om hvordan folk har hatt det i forkant..

Victoria sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Victoria sa...

Takk, Ida. Glad jeg turte å ta den. Var litt nervøs for at jeg skulle angre etterpå, men nå er jeg bare kjempe fornøyd. Vi får ta en til når jeg kommer på besøk til Trondheim ;)

Savner deg og <3

Så morsomt! Om du lurer på noe er mail adr min:
victoria_maria413@hotmail.com
Bare å spørre :)

En reise på tusen mil begynner med ett skritt