lørdag 18. april 2009

Øyeblikkets time


I dag
er det tid for tatovering og jeg gleder meg. Og gruer meg. Våknet i dag med litt sår hals og fikk panikk. "Tenk om jeg ikke kan ta den i dag likevel". Litt på tuppa i dag. Så nå blir det bare å vente de resterende 3 timene før jeg skal under nåla. Jeg turte faktisk å dra til andre siden av jorda, da skal jeg klare å tegne inn to små sommerfugler, som jeg har ønsket meg i mange år. Heldigvis skal Irene sitte ved min høyre side og synge spanish lallaby til meg. Skal legge ut bilder senere i dag, om jeg ikke ligger dødsyk i senga resten av helga.

Disse sommerfuglene er fra en t-shorte som jeg kjøpte i Guatemala city for en stund siden. De skal derfor få den æren og sitte på min venste skulder for resten av livet.. To flygende sommerfugler som ikke komme seg av flekken. Nice :D


2 kommentarer:

A-H sa...

Å, så spennende å se! Da du lå under nåla gikk mams, paps, jenny, kristina og jeg rundt på loppis:)
Klem

Karina sa...

Gleder meg til å se resultat :)

En reise på tusen mil begynner med ett skritt