fredag 24. april 2009

Lady`s last night out

I går var min, og Irenes, siste kveld ute. Utrolig rart å gå ut for siste gang. Tror jeg nevnte det sånn 500 ganger til stakkars Denisse " This is my last night out! Wæææ". Vi klarte endelig å få med oss eldste jenta med oss ut, noe som ikke har skjedd før. Litt synd at den første gangen også var den siste. Kommer til å savne ho masse. Jeg maset masse om at ho måtte komme til Norge og beøke oss. Så kanskje jeg får besøk bra Guatemala til vinteren. Ho har nemlig aldri sett snø. Vi hadde det ihvertfall utrolig morsomt. Gikk fra bar til bar, brukte på penger på sterke drinker og bestemte oss for at denne kvelden var guttefri. En bra avsluttning.

Nå skal jeg kaste i meg litt frokost og møte min aller siste dag, her i Guatemala.









1 kommentar:

Karina sa...

Se her ja... Flere innlegg jeg ikke hadde lest... Skal si du er produktiv.. hehe... Men moro å lese!!
Nå er det ikke lenge før du er her hjemme i norge igjen... bare 1 1/2 dag!!!! :) :) :)

En reise på tusen mil begynner med ett skritt