torsdag 2. april 2009

Merket for livet

Årets aprilspøk til side, jeg har faktisk bestilt time hos Tattoo-Luis i dag. Tattoo-Luis er, noe ryktet sier, kjent over hele mellom amerika og skal være den beste i hele Guatemala. Ikke dårlig spør du meg. Han skal få æren og merke meg for livet med to sommerfugler på venste skulder. For en ære. Datoen er 18.april og jeg gleder meg!!

Livet ellers her i Guatemala går sin vante gang. Jeg har begynt nedtelling for hjemturen og stresser litt med spansken. Er liten rusten etter å ha bare snakket norsk og engelsk i to uker. Ikke bra detta. En ny mann har flyttet inn i familien. En tysk proffesor som ikke snakker med andre enn fruen i huset og går med stipete vest og rutette skjorte under. Nydelig kombinasjon!

Mens dette blir skrevet er det bare timer til to gale trøndere flytter inn. Irene har bedt mor og bror inn i bushen og skal være i huset en ukes tid. Liten norsk koloni nord i Antigua. I like it!


Nei, jeg har faktisk ikke gått opp i vekt, noe som er svært ubegripelig siden dette er kveldsmat, ikke bare i helgene :s

Ingen kommentarer:

En reise på tusen mil begynner med ett skritt