lørdag 25. april 2009

Kapittelet er nå ferdig skrevet

Turen min er nå over. Det er snart 4 måneder siden jeg var på norsk jord. Har 2 kg overvekt og har tenkt å smile pent og spøre veldig snilt om de kan se bort ifra det. Jeg har over 20 timer med reise forran meg. Håper jeg sovner på flyet til Houston og våkner når vi lander i Oslo. Kan kan jo drømme. Eller sove :D

Min siste dag har gått med på å pakke, ta manikyr, sutre over å dra fra Irene og bruke opp resten av pengene mine. Jeg fikk velge hvor vi skulle ta siste middag sammen og da ble det selvfølgelig Mac Donalds.

I skrivende stund er det 5 timer til jeg blir henta og forlater Antigua. Neste gang jeg skriver er jeg i Norge. Send gjerne noen gode tanker :)

Ses snart ! Kisses


Vennskap er som et lite frø.
Viss det ikke pleies vil det visne og dø.
Vennskap trenger varme, hvis det skal gro.
Det vokser i fred, gjensidig tillit og tro.


Først kommer små spirer, vær varsom gi akt.
Det har så lett for å knekkes ved missbruk og makt.
Harde ord, kan knuse så lett,
Vennskap må pleies med omhu og vett.


Så kommer blader, de vokst litt etter litt.
Vann godt, med kjærlighet fra hjertet ditt.
Gjødsle med forståelse og milde ord.
Da vil vennskapet vokse seg sterkt og stor.


Samhold og omsorg, en veldig sterk makt.
En kamp der du ensom ville ha tapt,
Men med venner du vinner en seir så stor.
Smerten den lindres med venners ord.


Men skal du få venner, må du selv være en venn,
Du må elske for å bli elsket igjen.
Du må forstå at venner de vinnes med varme ord.
For ingen vennskap kan vokse der kuldens ego bor.





























Flere enn meg som la merke til at jeg er på venstre side på alle bildene, minus ett?

3 kommentarer:

Irene sa...

Huff, min kjære Victoria. Det er så ufattelig trist at du reiser fra meg. Men vi får heller huske på den fine tiden vi hadde sammen, så får vi møtes så ofte som mulig hjemme i Norge. Jeg kan godt pine meg gjennom 10 timer på tog for din for å se deg. Ingen problem :) Gleder meg til å treffe familien din og vennene dine, du har prata så mye om dem, at det føles ut som jeg kjenner dem. Kommer til å klemme dem, som om jeg har kjent dem i mange år, når jeg ser dem. GOD TUR mi amor. Ta vare på deg selv. Du er viktig for meg. Besos, tu amiga.

Karina sa...

Gleeeeeeeeeeeedeeeeeeeer meeeeeeeeeeeeeeeg til du kommer hjem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anna Kathrine sa...

Når du ser dette så er du hjemme i kjære Norge, og har alt møtt oss på flyplassen, og mest trolig sett meg felle en tåre elr to, du vet hvordan jeg er! :P hehe Gleder meg masse masse! :D

En reise på tusen mil begynner med ett skritt