onsdag 8. april 2009

Utrygge plater

Dette er ikke et innlegg for å bekymre folk der hjemme, men det har seg nemlig slik at i det siste har det vaert en god del små jordskjelv. Faktisk flere hver dag. Litt spennende og litt skummelt. Sjansen for at det kommer et skikkelig jordskjelv er ganske minimal, men folk sier at man bor vaere forberedt.

En av de tingene jeg var fast bestemt på var å ikke klatre opp en vulkan. Både fordi jeg ikke har kondis til det og fordi jeg blir så fort svimmel. Men, brått var turen bestemt og jeg skal opp til lavaens land. Heldigvis folger en flokk med hester etter og kan redde meg om jeg skulle falle om og besvime. Fjoh!

I tillegg m
å jeg nevne at min gode venn Anna blir 20 år, onsdag 8. april. Håper du får en knall dag, savner deg masse <3


2 kommentarer:

Karina sa...

Gratulerer med dagen Anna!!

Vær nå forsiktig så ikke du detter oppi lavaen da.. hihi

Anna Kathrine sa...

Åh, tusen takk! <3 Hadde en knall dag! Alle jentene, manglet bare deg! Men det tar vi igjen 1.mai! Gleder meg til du kommer hjem!

En reise på tusen mil begynner med ett skritt