mandag 20. april 2009

Youtube-redningen

Den siste uken har nå kommet og jeg har ingenting å finne på. Ikke jobb, folk har reist og jeg skal kun ha skole i dag og på torsdag. Heldigvis har jeg data og leke med så tiden går litt raskere. Ble sittende timevis i går og søkte på snutter på youtube. Ble gjensyn med big brother og min favoritt: farlige, eksotiske dyr. Jeg er virkelig ikke snill mot meg selv. Ikke rart jeg er redd for å bade, når man tenker på alle haiangrep jeg har sett på youtube.

I dag skal jeg ringe mormor for siste gang før avreise og sende de siste kort, noe jeg burde gjort for flere uker siden. Omtrent alle gaver er kjøpt inn, bare litt pjusk igjen. Ser fram til å komme tilbake til Norge, men ikke den 20 timers turen til å komme seg dit.

Heij`o`hå

1 kommentar:

Karina sa...

Da blir nok mormor glad... Nevner at du har ringt både titt og ofte til meg, så du kan jo bare tenke deg hva hun forteller til andre... hihi...

En reise på tusen mil begynner med ett skritt